Direktlänk till inlägg 6 maj 2022

Äntligen fredag

Av Daniel Andersson - 6 maj 2022 10:13

Hallå igen bloggen.


Gud vad skönt att det är fredag igen. Vårvädret är här också och jag mår riktigt bra idag. Jag har inga speciella planer förutom att jag tänkte umgås lite med mina vänner imorgon. Dessa vänner har jag inte träffat på länge och jag hörde att en av dom hade börjat designa kläder på bigcartel. Det är för mig intressant då jag kommer behöva någon som designar albumomslag åt mig till ett kommande projekt.


Vi får se hur det går och jag ska försöka lägga fram ett förslag snyggt. Men främst ska jag fokusera på att bara ha kul med mina vänner. Jag funderar även på att skaffa en patreon till mitt nästa projekt. Men nog om det där som jag inte kan berätta så mycket om än. Låt oss  fokusera på något roligare. Förutom att träffa mina vänner till helgen ska jag även hjälpa mina gamla föräldrar att måla om huset.


Det låter kanske inte så roligt men för mig är det en kul aktivitet. Att få umgås med mina gamla föräldrar och äta en god måltid är för mig sann livskvalité. Dessutom gillar jag att hjälpa andra. Jag är faktiskt den första som ställer upp när någon frågar om flytthjälp. Varenda gång en vän har frågat så brukar jag svara ja och hänga på. Varför? Jo för jag hoppas att dom skulle göra samma för mig. Vilket tyvärr inte alltid händer. Jag är nog lite naiv.


Jag vill avsluta med att önska er alla en riktig trevlig helg. På söndag ska jag även se filmen Sonic the Hedgehog 2 tillsammans med min syster och hennes barn. Det blir nog också helt okej. Filmen verkar sådär men klart man tar chansen att umgås med nära och kära när man kan. Ni kan se trailern i klippet här under. Det är nog en typisk familjefilm skulle jag anta. Min koppling till Sonic är mest att jag körde spelen som barn. 


Tack för mig!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel Andersson - 28 februari 2023 17:04

  Jag har alltid varit intresserad av sport och redan som barn spelade jag både fotboll och innebandy. Tyvärr har detta sportintresse fått vika undan då jag haft annat att fokusera på som att göra karriär och annat som hör vuxenlivet till. Min b...

Av Daniel Andersson - 12 juli 2022 12:42

Halloj igen bloggen!   Äntligen har värmen lagt sig något. Det har varit så enormt varmt här nere i södra Sverige i juni. Jag har trots detta valt att ta långa promenader och inte gömt mig från värmen. Mest synd är det väl om äldre och sjuka när ...

Av Daniel Andersson - 13 april 2022 19:07

Hej hej bloggen!   Imorgon har jag möte med min nya chef där vi ska gå igenom en del arbetsuppgifter som jag ansvarar över. Ett helt vanligt möte som alla nyanställda på företaget har i början tydligen. Men trots detta är jag väldigt nervös. Mina...

Av Daniel Andersson - 20 mars 2022 21:35

Tjena bloggen!   Jag har nyligen varit ute och köpt lite vinyler. Det blev en runda i Stockholm där jag besökte kända butiker som Record Mania och Snickars Records. Båda butikerna har ett jävligt bra utbud om man är ute efter musik i stil med hip...

Av Daniel Andersson - 8 mars 2022 22:25

Hallå bloggen!   Som vanligt är det ett tag sedan jag uppdaterade här. Det har sina orsaker då jag haft fullt upp. Tråkigt nog har jag varit sjuk den senaste månaden då min rygg varit helt förstörd. Ryggen har blivit bättre sedan jag besökte en k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards