Alla inlägg under maj 2021

Av Daniel Andersson - 16 maj 2021 17:13

Tjena igen bloggen!


Som ni vet så skrev jag tidigare ett inlägg som hette "Följ min väg till att bli en twitchstreamer!" och nu är ni säkert intresserade av vad som hände. Tyvärr har det skett en del tråkigheter i mitt privatliv vilket har inneburit att allt annat fått läggas åt sidan. Nu till sommaren så tänkte jag ta tag i streamingen igen och kanske börja om helt från början.


Den senaste tiden har det även varit en het debatt om den nya bikinitrenden på streamingtjänsten Twitch. Min åsikt är att jag inte kunde bry mig mindre. Om dessa kvinnor nu vill streama i bikini så fine. Det är ju faktiskt vi män som ger dem views och utan alla som klagar så tror jag inte att trenden blivit så uppmärksammad. Så ni som ogillar bikinistreamers gör alltså bäst i att ignorera dessa streamers och inte skapa massa hype kring dem.


Streamers som jag rekommenderar er att följa är https://www.twitch.tv/shroud . Han är helt fantastisk på alla FPS-spel. Min stora idol helt klart och någon jag strävar efter att bli lika bra som i framtiden. Dessutom har han en gedigen karriär bakom sig i spelet Counter Strike. Personligen föredrar jag PUBG och inte CS men det är helt klart en smaksak.


Jag vill inte gå in på all privat skit som hänt i mitt liv men jag kan berätta om lite annat som hänt. För några veckor sedan såg jag partiledardebatten och blev inte speciellt imponerad. Tyckte det var ganska låg nivå och det kanske är anledningen till att jag röstat blankt två val i rad. Politik är helt enkelt inte för mig. Vid några få tillfällen har jag dock valt att satsa pengar på politik


Det var allt för den här gången men jag lovar att återkomma om inget hindrar mig. Ni får ha det bäst!


Med vänliga hälsningar,

Daniel "Danne"


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards