Alla inlägg under april 2022

Av Daniel Andersson - 13 april 2022 19:07

Hej hej bloggen!


Imorgon har jag möte med min nya chef där vi ska gå igenom en del arbetsuppgifter som jag ansvarar över. Ett helt vanligt möte som alla nyanställda på företaget har i början tydligen. Men trots detta är jag väldigt nervös. Mina uppgifter i företaget handlar mycket om att sköta sociala medier och en del förfrågningar där så det är egentligen inget jag arbetat med tidigare. Alltid kul med nya utmaningar.


Några av er kanske undrar vad som hände med min twitchkarriär? Den ligger på is fortfarande. Men till sommaren hade jag tänkt börja komma igång med streamandet. Jag kan förresten tipsa er alla om tjänsten Linktree som är perfekt att ha på sin instagram eller facebook. Där kan man sedan lista alla sina sociala medier och kanaler. Så allt är samlat på samma ställe vilket är bra. Det var något jag lärde mig tidigt hos det nya jobbet.


Annars har jag inte så mycket mer att säga. Eller jo en grej. Min kompis har börjat blogga. Vi delar både spel- och vinylintresset. Han är också en gamer och vinylsamlare, precis som jag. Det var egentligen jag som introducerade honom för vinyl när vi var i Danmark för många år sedan och jag skulle besöka några populära vinylbutiker. Han följde med in och blev genast intresserad. Har för mig att han köpte sin första skiva där och då. Det var en LP med Beach Boys han köpte. Ett band han gillat under alla år som jag känt honom.


Det roliga är att jag minns inte vilka skivor jag själv köpte den dagen men jag minns vilken han köpte. Det är faktiskt lite udda nu när jag tänker på det. Kanske går det att förklara på så sätt att det var en så ovanlig grej att han köpte vinyl att jag la det på minne. Jag själv köper ju några gånger i månaden ute i olika butiker/på nätet.


Jaja det var allt för idag.


Glad påsk på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards